Koniec roku kalendarzowego jest idealnym momentem, aby zająć się przygotowaniem kalendarzy firmowych na następny rok. Kalendarze firmowe powinny być dobrze przemyślane. Najlepiej będzie wybrać taki projekt, który spełni rolę reprezentacyjną firmy. W poniższym tekście przedstawimy najbardziej popularne na rynku rodzaje kalendarzy, które mają służyć do reklamowania różnych przedsiębiorstw. 

Po co w ogóle stosować kalendarze reklamowe? 

Kalendarze reklamowe są idealnym nośnikiem dla reklamy w każdej, nie tylko małej, ale i również dużej firmie. Mogą być prezentem wręczanym klientom albo partnerom biznesowym, jak również własnym pracownikom. Kalendarze reklamowe mogą być również świetnymi upominkami dla uczestników konferencji czy też targów branżowych. 

Wręczanie swoim partnerom biznesowym i klientom kalendarzy z nadrukowanym logo firmowym to idealny sposób na zbudowanie z nimi dobrych relacji. Osoba, która będzie korzystała z tego rodzaju kalendarza, za każdym razem kiedy na niego popatrzy, przypomni sobie o naszej firmie, sobą której będzie mieć pozytywne skojarzenia - o czym przekonują się właściciele firm z różnych branż. 

Rodzaje kalendarzy reklamowych

Dokonując wyboru kalendarzy reklamowych dla własnego przedsiębiorstwa można zdecydować się na jeden, albo też kilka spośród dostępnych na rynku ich rodzajów. Można zamówić chociażby wykonanie: 

  • Kalendarzy książkowych - bardzo dobrze sprawdzają się w roli plannerów, pomagają w organizowaniu spraw służbowych i osobistych, jak i umożliwiają gromadzenie wszelkich najbardziej istotnych danych tylko w jednym miejscu, 
  • Kalendarzy ściennych - bardzo popularne i chętnie stosowane w roli firmowych gadżetów reklamowych. Posiadają nadrukowane logo, są czytelne i estetyczne, dlatego też przyciągają wzrok obdarowanych nimi osób, nie pozwalając im zapomnieć właśnie o naszej firmie,
  • Kalendarzy na biurko - bardzo dobrze sprawdzają się w roli notatników wykorzystywanych na co dzień. Na ogół trzymane są w zasięgu naszego wzroku, aby zawsze znajdowały się pod ręką. Nierzadko stosowanymi kalendarzami na biurko są tak zwane piramidki (biorąc pod uwagę ich konstrukcję, można zamówić nadrukowanie na nie dużego logo firmy) i biuwary (podkłady na biurko, na które można bardzo łatwo nanosić wszelkie notatki, 
  • Kalendarzy listkowych - to idealne rozwiązanie dla punktów świadczących różne usługi, takich jak chociażby warsztaty czy salony kosmetyczne; ta forma kalendarzy ułatwia klientom dostęp do danych kontaktowych naszego przedsiębiorstwa, które będą mieć przy sobie przez cały rok. 

Kiedy najlepiej zamówić kalendarze reklamowe?

Jeśli planuje się z wyprzedzeniem zakup kalendarzy reklamowych z logo firmy, warto będzie zabrać się za to najpóźniej z początkiem grudnia. Dzięki temu, iż złożymy odpowiednio szybko zamówienie, będziemy mieć całkowitą pewność, iż kalendarze zostaną wykonane i dostarczone do siedziby firmy - wszyscy zatem otrzymają swoje kalendarze jeszcze przed nastaniem 1 stycznia. 


Komentarze (0)

Zostaw komentarz